Pärlmani!

Blev så inspirerad när jag läste Linda-Maries blogg, de hade gjort pärlplattor som glasunderlägg i super mario bros tema. Var jätte snyggt och coolt. Kollade runt lite på nätet vad man skulle kunna tänkas hitta på själv. Hittade en sida som heter PhotoPearls, de har ett program man kan köpa som pärlifierar vad du vill :) Jätte roligt!! Så var ner på konstnärs shopen här i Umeå som är återförsäljare av Panduro hobby som har denna produkt. Så jag köpte ett start kit och har under helgen pärlat på som bara den. PJ har också hjälpt till lite på en ram som vi gjort :)

Här är skapelserna iallafall!!



Nalle Puh, blir nog fler tavlor av tex. Tiger mfl. Ska iallfall hänga i livias framtida rum.


En fotoram till Livia. Ska köpa en ram och lima på denna :)

Har även gjort två ramar till men de ska bli presenter så får visa dem sedan.
Hittade ramarna på en flicker sida Pixelkonst, så all heder till denna tjej som gjort dem. Finns lite mer länkar att följa därifrån och hitta annat skoj =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jättesnyggt. När jag tänker pärlplattor tänker jag annars mest på de man gjorde på dagis...ibland kunde man urskilja en blomma om man hade tur. De där ni har gjort var jättefina!

2011-05-24 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0