Spinning, Kickboxning och 4825g

Ännu en vecka snart till ända. Jupp har hunnit vara på ett spinning pass, det var rena döden. Orkade hålla ut i hela 20min sedan var det mystrampning ungefär resten av passet. Längtar tills man kommer i form och orkar håll ut ett helt pass. Har även varit på mitt förtsta kickboxningspass på ca ett och ett halvt år kanske. Det var väldans tungt det med. Kondisen är obefintlig och vad då har jag kunnat lyfta benen så högt förut, omöjligt! Fast jag var inte helt ensam om att vara i dålig form där, så lite nöjd är jag iallfall. Så nu är det på dagordningen att fixa tillbaka konditionen och lite muskler. Medans jag har varit och tränat så har Livia varit hemma med pappa. Har väl gått så där, hon har skrikigt mesta del av tiden då jag varit borta tydligen, men men vi måste ju vänja henne också med att vara me pappa bara. Det blir bra i slut ändan.

Nu så är det ju dop i helgen. Har allt under kontroll tror jag. Ska bara packa min väska i morgon och livias i kväll, sedan packa in i bilen och så kommer kusin Martin och kör upp den i morogn. Jag och PJ ska och hämta en freerider bil att köra upp i, en Volvo V70. Vi åker lite senare än Martin så han fick ta min bil. Nu får vi iallafall med alla saker med två bilar. =)

Idag har vi varit på besök på BVC. Livia vägde 4825g och var 61cm lång. Hon följer sin egen kurva bra men ligger udner normalkurvan i vikten. Längdkurvan ligger hon däremot lite över snittet. Så hon är lång och smal just nu. =) Annars har vi inte gjort så mycket idag, det har varit väldans kallt ute och är det fortfarande så vi tog bara promenaden till BVC annrs har vi hållit oss inne. Hon sov lite hlv dåligt i natt så hon har sovit lite mer idag på dagen. Tror hon sover lite dåligt för att jag kanske har för tun mjölk åt henne ller för lite, så de blev amning och lite flaska under natten blir nog samma i natt. Hon har även varlit väldigt grinig på kvällarna nu är nog också för att hon är hungrig. Men när hon är så där så går det inte att mata henne, hon är aldeles för uppriven och måste lugna ner sig. Ska försöka ett annat tillväga gångs sätt i morgon, ge lite mer flaska mot kvällen.

Nu ska vi hänga upp sista tvätten och så ska jag åka iväg och tanka upp bilen sedan blir det sängen. Puss och kram på er alla.

Hej Hej!


Vilka roliga figurer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0