Mitt nya projekt

Som jag lovade tänkte jag berätta om mitt nya projekt. Lättas är egentligen ifall ni dyker in i min nya syblogg och tittar: http://hemmahosmiginfo.webblogg.se/

Då förstår ni vad mitt nya projekt är :)


Uppdatering här hemma då. Livia har början till två nya tänder nu, en uppe och en nere. Så snart har hon fyra tänder i munnen :). Hon har börjat gå mera, inte så långa sträckor dock lite obalans finns det kvar. Hon kan vinka nu och klappa händerna, detta på komando också...hehe. Hon sover nu också mycket bättre på nätterna, idag vaknade hon runt 6 tiden och ville ha välling sen sov hon vidare till 8.30!!

Igår hade vi besök av Livias jämngammla vän Elin och hennes mamma Lina. Vi åt lunch och lekte med barnen. De lekte riktigt bra tillsammans, var bara en liten stund i början de var tvugna vänja sig med varandra. Sen gick det bra.

Idag har jag varit jätte duktig! Har hunnit vara och träna, ge blod samt varit på fotvård. En fullspäckad dag har det varit. Man måste passa på då PärJohan är hemma ibland på dagarna.

I morgon ska vi till banken för att titta över vårat lån på bilen och skriva in PJ på det också. Sedan blir det nog att vi åker till COOP för att hämta lite banankartonger så att vi kan packa ner lite köksgrejer. Vi har redan packat ner en heldel....eller räknas ett rum som en heldel? Nåja så bråttom är det inte, ska bara få undan lite till tills våra inneboenden kommer nästa vecka.

Nu blir det sängen men först ska jag beställa lite nya tyger...jippi!!!

Bjuder på en liten Livia efter ett kvällsbad.

Kram

  


Kommentarer
Postat av: Hanna Undebjörk

Hej Maria,

kul me ditt nya projekt, blir säkert jätte bra eftersom du e så duktig, stor lycka till! Tycker fortfarande att du ska skaffa facebook, då kan du ju länka ut till bloggen hela tiden. Blir som bara en ENVÄGS-KOMMUNIKATION genom blogg jö! Skärpning! Både jag, Ida, Malin och Maria finns ju där bl a :D

2011-08-21 @ 18:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0