10 månder

Oj vad tiden går fort. Lilla Livia har redan hunnit bli 10 månader!!! Hon går bra nu, lite vinglig ibland men det hör till. Det bara sprutar ut tänder i munnen på henne tre uppe och två nere så totalt fem på g samtidigt. Hon är lite mer thurig än vanligt på grund utav det. Nu sover hon även hela nätter vilket är mycket skönt. Vad mer, tror jag sagt det men kan kan klappa händerna och vinka.


Tungan ute och påväg att anfalla kameran

Vi har varit ute och lekti lekpark i veckan samt hunnit träffa en kompis som är en månad yngre. Det var mycket uppskattat av Livia dock så är det bara hon som går av alla hennes komisar ännu. Så hon drar iväg och hittar på eget istället för att sitta och leka med andra.

  

Jag har även hunnit sy några betällningar i veckan samt att jag har sytt färdigt en munkjacka till Livia. En sak har jag då lärt mig så man slipper sprätta, läs beskrivningen noga! Sydde munkjackan i lite större storlek (86) då hon har 74 och 80 så det räcker. Ska även sätta mig och sy en pyjamas och lite långärmad tröjor när jag får tid.

Nu är det inte länge kvar tils vi åker till NYC!! Vi ska hinna packa lite till innan vi åker bara. Nu ska jag ta enlugn kväll och bara sitta vid tvn för att i morogn gå till öppnaförskolan med Livia.

God natt och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0