Vad har vi gjort

Det var ungefär en vecka senjag skrev nu sist, blir så när man har mycket annat för sig. Vad har vi gjort då? Jo helgen som var tog vi oss upp till Luleå för att fira att Johannes fyllde 30 år. Var en trevlig tillställning med gammla bekanta ansikten. Mycket trevligt och mycket gott fika. Vi hade barnvakt för Livia för första gången vilket gick bra, hon tyckte om att vara med mormor och morfar. Livia har även åkt lite pulka för första gången vilket var så där, hon var nog mest förvånad.

Sedan i veckan har vi haft fullt upp. Jag har tränat en hel del samt PJ. Har hunnit baka lite inför min födelsedag. Jag och Livia har varit på babysim, vilket gick så där som vanligt. Sedan var det föräldragrupp träff i onsdags då vi pratade om att bortsa tändern, detta passade utmärkt då Livia har börjat få sin första tand. I går var vi på gympa på morgonen och sedan var vi en sväng till öppnaförskolan. Så fullt upp i veckan har det varit.

Nu i helgen blir det att städa och dona på här hemma. Livia har ju börjat dra sig fram ännu mera så nu måste vi putsa golven så att hon slipper göra det. =) Ska även försöka hinna sy lite saker som jag ska ha med mig inför påsken samt hinna baka färdigt. Har bakat nästan allt, bara en kaka kvar. Har gjort en ny tårta idag som står i frysen tills den ska ätas, hoppas bara på att den smakar bra.

Nu ska jag ta och vila lite medans Livia vilar samt vänta in samtal från BVC om jag ska komma och visa hennes preicker idag eller inte. Här är lite åka pulka bilder iallfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0