Vagnen

Har varit och hämtat vagnen nu som lillan/en ska ligga i. Är en Emmljunga smart vagn och den är typ purpur färgad kan man väl säga. Mörk mörk lila. Vi har även köpt en matchande skötväska :)

Nu har jag fakriskt packat väskan som ska med till BB så jag är bered ifall något skulle hända. Så allt är som klart nu tror jag...hmm...jo förhoppningsvis tror inte jag glömt något. Nu får den komma och det gärna snart. Börjar bli långtråkigt på dagarna, har inte så mycket att göra har nästan gjort bort allt. Just nu sitter jag iallfall och stickar den där mössan jag hade tänkt göra. Har iallafall lärt mig en ny stick teknik...yayy... =)

I morogn är det barnmorske besök på eftermiddagen, tills dess. Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg vagn och ännu snyggare skötväska sån hade jag också velat ha. Kram

2010-09-23 @ 07:10:49
Postat av: Hanna Undebjörk

Hi-hi, fina grejor. Läskigt nu när d så nära :) Du e alltså packad å klar för "nedsläpp" :p Du får väl börja me gamla husmorsknep om du går över tid! Ha d gott, kram! mera bilder!!! :D

2010-09-24 @ 00:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0