V. 38

Nu är det bara två veckor kvar förhoppningsvis, kan bli fyra. I Umeå får man gå över två veckor innan de sätter igång en men jag hoppas att den kommer ut själv. Ska bli skönt när krabaten kommer ut så jag slipper sparkarna under revbenen. Inte den mysigaste känslan precis.

Helgen har gått bra. Var på begravning uppe i Pajala av PJs farmor som gick bort i slutet av augusti. Må hon vila i frid. Mycket folk var det på begravningen som ville ta ett sista avsked av Edith.

Väl påväg upp till Pajala så slutade bilen givetvis fungera, våran typiska otur. Nåja det löste sig och vi tog oss upp. Sedan var ju frågan, fungerar bilen hela vägen ner till Umeå då? Japp det gjorde den, men idag ska vi äntligen fara med den på verkstan och höra vad det kan tänkas vara för fel. Bilar är bara ett enda elände. man borde ha häst och vagn nästan (allergifria hästar dock) :)

Nu är det lunch och sen en promenad. Tjenixen så länge.

Kommentarer
Postat av: Hanna Undebjörk

Tjabba, hoppas på en flicka me tanke på mössan? :) Fin var den i alla fall. Tråkigt me bagravning, jag beklagar :( Men bilen, den måste ju vara fit for fight när det e dags för nedsläpp! inte kan du gå till BB ;D Jo, by the way, d blir ju som bara en en-vägs-kommunikation med blogg, ta å skaffa FB så man kan snacka lite fram å tebax, du kan ju bara länka blogginlägget till FB ;) blink-blink

2010-09-28 @ 06:32:48
Postat av: Malin

Hanna: Det är ju knappt en km till förlossningen, så det kan ju vara en bra startsträcka att få i gång allting ordentligt. Jag menar då behöver ju Maria gå in, säga hej, krysta ut bebisen, fika och gå hem =D Haha. Tänkt om det vore så lyxigt? Bloggen kan ju för övrigt bli tvåvägs om Maria också börjar svara i kommentersfältet.

2010-09-29 @ 10:07:19
Postat av: Hanna Undebjörk

Ja d var ju en bra ide malin! GÅ till fölossningen. Unikt om inet annat! Aha så hon SKULLE kunna svara! trodde också d från början men sen när hon aldrig gjorde d så tänkte jag att d kanske inte går men nu menar du att hon braa e en liten slöis asså!:D Hur vet jag om hon svarat då? får jag nå på mailen?

2010-09-29 @ 19:11:11
Postat av: Maria (ägaren)

nej Hanna du får inget mail...=)nu svarar jag istället. Angående bilen så har vi en till, vi har ju min bil. men PJs bil går just nu är något elfel troligt som glappar ibland.



Jo har funderat på att traska till BB kan ju bli lite lätare då å få igång värkarna m.m. Vi får se hur det blir med det =)

2010-09-30 @ 20:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0