Magen!!!

Här kommer bilden äntligen. Detta är till alla er som har tjatat om den där facebook till mig. Nej det blir inge säger jag, men ni får komma och titta här istället =)

Just nu är jag i vecka 36+2 dagar, så inte sä länge kvar. Tycker själv att jag inte har överdrivet stor mage än så länge. Barnmorskan tror nog på ett normaltstort barn.

Ska till barnmorskan i morgon för en extra kontroll då mitt SF mått tror jag det heter inte hade vuxit något sedan senast. Måttet jag menar är storleken på livmodern. Det har iallfall varit 32cm 2 gånger nu, så nu är det en extra koll. Skulle det inte ha vuxit något blir det ett extra ultraljud för att kontrollera så barnet har vuxit samt att det får näring och så. Skulle det vara riktigt illa, vilket jag inte tror det är så kan man ta beslutet att barnet mår bättre utanför mig och sätta igång mig i förtid. Tror dock inte jag har något att oroa mig över, barnet hade nämligen fixerat sig med huvudet neråt så varför det inte visar att det har blivit större kan bero på att det har sjunkit ner mer i bäckenet. Jag tror på det, men vi får se vad som händer i morgon. Tills dess!



Magen V.36


Kommentarer
Postat av: Hanna Undebjörk

Heeej! Gu va kul, visste inte att du haft en blogg tidigare ens! Nu förväntar jag mig mkt bilder! Även efter babyn ploppat ut! :D En riktig flitig-lisa ser jag du är o varit, riktigt snyggt! En alternativ karriär kanske? ;) Men Maria, jag hade hoppats du skulle va mer enorm! Fram me förklädet och slå på ugnen, börja baka! ;) Hoppas allt e väl, KRAM fr lilla Hanna

2010-09-15 @ 18:49:56
Postat av: Hanna Undebjörk

Men du kan ju ha FB också. E ju många som har båda å så länkar dom till sin blogg å d inlägget! Pröva!

2010-09-15 @ 18:55:57
Postat av: Malin

Kuuul att du är tillbaka i bloggvärlden, jag har nästan börjat överväga att ta upp det igen...men det får nog vänta ett tag ändå. Ser ut som att magen din är mindre på bilden här än vad den ser ut i verkligheten f.ö. Hoppas allt ser bra ut på extra besöket =)

2010-09-15 @ 20:56:33
Postat av: Linda

Hej. Det var en flerdopstid, men vi hade turen att få vara själv. Tiden före oss hade tre. Blev lite osäker, men är det Maria H?? :)

2010-09-15 @ 21:25:34
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0