Amigurumi

JA!! Jag har kommit på något att syssel sätta mig med tills lillen kommer!! Hel nöjd. Har idag nämligen vikat fädigt min första säta lilla amigurumi som blev en sköldpadda. Jätte söt blev den. Har tänk stick några mer små sådana och hänga som en mobil i vagnen men ändå så att det finns möjlighet att ta ner dem och låta lillen leka med.

 


Nu ska jag ge mig på nästa figur, få se vad jag ska välja finns en hel uppsjö att välja och vraka mellan.

Annars mår jag bara bar förresten. Har inte hänt något speciellt. Var ute på en promenad idag och besteg Bränntberget här i Umeå. Tog mig upp och ner i ett nafs, kondisen är inte så dålig men nog var det lite flås på vägen upp. Bränntberget kan liknas som Ormberget i Luleå, samma sak där som här med en liten slalombacke. Var jätte fin utsikt där uppe och fint väder hade jag också. Nu ska jag se lite mer Idol och fortsätta tvätta kläder.

Förresten nedräkningen böjar i morgon, 10 dagar kvar!!!

Tills vi ses igen/ Tjingeling!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna Undebjörk

Mnåå, så söt liten sköldpadda! Spännande se om d dyker upp nå fler sötnosar. Du pysslar på me mkt nu märker jag :D Tidsfördriv. Var ska bäbis sova sen då? har ni inrett nå rum el väntar ni me eget rum till ni hittar hus?

2010-10-01 @ 04:34:20
Postat av: Malin

Så himla fin!

2010-10-01 @ 13:06:05
Postat av: Snart Farmor

Så himmla gullig den är.Vad du är duktig på att göra saker. Pärry har ju kvar sin rosapanter som var hans favotit,kannske lillen kan få överta den också.Ha det så bra där i Umeå. Doris

2010-10-01 @ 14:13:38
Postat av: Annika

Om (när) det blir en till kusin från det här hållet önskar bebisen (jag) också en mobil med söta djur till vagnen från faster=)

2010-10-01 @ 21:57:49
Postat av: Linda

Duktig du är, fin :)

2010-10-01 @ 23:04:46
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Maria (ägaren)

Hej Hanna! Nä vi har inte inrett något eget rum åt den. Den kommer sova med oss i sin vagga tillsvidare sedan har vi en spjälsäng också. Vi har ju ett extra sovrum här hos oss men vi får se hur vi ska göra. Det blir senare att tänka på.

2010-10-02 @ 16:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0