Vår dotter!!

Det blev en flicka!! Hon föddes den 22/10-10, klockan 20.50. Vägde 3170g och var 49cm lång.




Vårt lilla underverk är i världen nu här med oss. Vi fick komma hem från BB i går vid lunch efter sista proverna och checken. Hon har lite gulsot men inte så mycket så att det måste behandlas. Vi ska dock på återbesök på torsdag för att kolla upp världena. Ska skriva mer en annan dag då jag känner att jag orkar, ska berätta om förlosningen och hemma tillvaron samt allt runt det . Nu har ni lite bilder att titta på tillsvidare iallfall. Besök är alltid välkommet nu så bara höra av er om ni vill titta förbi.


I pappas och mammas famn sover vi så sött


Kommentarer
Postat av: Linnea R

Ojojoj vilken sötnos, stort grattis!! Fick ju tillfälle att säga grattis till PJ idag då jag sprang på honom utanför IKSU och då berättade han att ni hade fått komma hem under gårdagen och att ni alla mådde bra, mkt skönt att höra! Kommer gärna förbi och hälsar på framöver =) Är borta i helgen och nästa helg men v45 börjar jag plugga och kommer då att jobba tre dagar i veckan så en liten pluggpaus hos er skulle vara mysigt =) Säg till när ni har tid å ork! Tusen kramar! .ps.guuu så skön min tösen har när hon sover i din famn, mera helnöjd kan man nog inte vara!.ds.

2010-10-26 @ 22:24:26
Postat av: Malin

NU KOMMER JAG!!! Näe...justja, jag måste ju jobba idag. Så himla fin tjej ni har fått. Kan knappt bärga mig tills jag får se både henne och er som föräldrar. Har tittat på bilden PJ har på FB och Alva verkar helt förtjust "BEBIS!" säger hon. Vet inte när jag/vi kan komma och hälsa på riktigt än, men om det är ok med besök så är det väl ok att slå en signal på telefonen antar jag? =D Stort grattis! Grattiskramarna kommer sen!

2010-10-27 @ 09:22:22
Postat av: Linda

naw mys :) grattis igen :)

2010-10-27 @ 09:38:34
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Faster Anna

Hon är ju så söt och liten.

2010-10-27 @ 19:31:07
Postat av: Elin

Vilken sötnos:) Vi åker till sthlm imorgon men när vi är hemma igen så kommer jag gärna och hälsar på! Sköt om er och grattis igen!

stor kram

2010-10-28 @ 00:00:29
Postat av: Snart Farmor

Vi kommer i morgon, oj vad vi längtar efter att få hålla om henne .hon är världens finaste lilla tös.

2010-10-28 @ 08:47:11
Postat av: Hanna Undebjörk

Jaaa, bilder!!! Grattis än en gång. Vilken sötis, har ni nå namn än? nyfiken Jag blir helt tårögd då jag ser på bilderna, speciellt med dig å henne i famn :)... Så fint :) Hoppas vi kan synas snart, till jul kanske? KRAM

2010-10-30 @ 03:31:01
Postat av: Tina

Ohh, supersöt!! Många kramar :)

2010-11-16 @ 16:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0