V.41

Jupp jupp nu går jag in i den absolut sista veckan. Känns bra på ett sätt men ändå tungt då det som sagt kan vara en hel vecka kvar. Har iallfall ringt och bokat om min tid hos barnmorskan på torsdag tills i morgon då jag har haft ont i huvudet några dagar och mått lite illa. Får se om det är blodtrycket. Ska iallfall dit i morgon på morgonen. Känner mig väldigt lätt irriterad och allmänt BLÄÄÄ också beror en hel del på trycket i huvudet tror jag.

Idag har jag iallfall städat toaletten och  tagit en promenad ner till stan för att köpa garnet jag väntat på. Gick sedan vidare till PJs jobb och åkte hem med han. Så blev en längre promenad idag men det var skönt. Nu ska jag nog sätta mig i soffan och virka lite mer på den där knallgröna saken jag nämnt tidigare, fick ju garnet idag :)

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Hanna Undebjörk

Hej gumman! jag har ett bra tips till dig för att du ska få veckan att gå fort, om nte bäbis vill ut tidigare. Surfa in på tv3s hemsida å vidare till tv3play. Där kan du se alla avsnitt av ex. Hollywood-fruarna och New York-fruarna...så kul å se de tokiga fruarna! :D Ha d gott, kramis!

2010-10-19 @ 16:32:18
Postat av: Anonym

Kommer det ingen bebis snart?! Jag väntar med spänning:)

2010-10-19 @ 19:33:42
Postat av: Anonym

oj glömde skriva att det var jag, elin som skrev ovanstående kommentar!

2010-10-19 @ 19:34:31
Postat av: elin n

Nu tror jag allt att det är bäääs på gång : ) Hoppas iaf : ) kram

2010-10-19 @ 22:06:10
Postat av: Anonym

Är det inte dags snart Maria?! Vi väntar med spänning här hemma :D Många kramar /Siri & Fredrik

2010-10-19 @ 23:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0