V.41+ 2 dagar

Hej hej!

Han inte skriva igår blev en lång dag men ingen bebis. Var iallfall til barnmorskan på en kontroll. Blodtrycket och allt såg bra ut. Så inte därför jag har ont i huvudet kanske bara är en förkylning som är på g då. Nåja fick iallafall en remiss till speciallistmödravården på sjukhuset. Hon trodde de skulle ringa mig under dagen och boka en tid. Väl hemma efter MVC så ringde de och jag fick en tid klockan 14 igår.

På speciallistmödravården så fick vi börja med att kolla branets hjärtlud och så. Sedan gjorde vi ett ultraljud för att mäta barnet, se näringstillförsen och se hur mycket fostervatten det är kvar. allt såg bar ut förutom att det börjar var lite fostervatten kvar. Jag själv trodde kanske att jag det läckte lite vatten så vi fick traska upp på förlossningen och träffa en läkare. Läkaren tog god tid på sig, var typ rond byte eller så. Vi väntade kanske en och en halvtime på läkaren innan han kom. Allt såg bra ut iallafall ingen vattenavgång var det, han skulle dock konferera med någon jour eller något om jag skulle komma tillbaka på något mer besök. Läkaren fick inte tag på dem så vi fick åka hem och de skulle ringa mig igår eller idag, blir idag då de inte ringde igår. Så nu väntar jag på ett telefonsamtal. Ska även höra om jag får någon tid för att bli igångsatt när de ringer.

Väl hemma var väl klockan starx efter 17.30 kanske och det var bara att käka och åka och handal sedan var dagen slut. Så dagen gick fort igår, hoppas på att den går lika fort idag. :)

Tillsvidare, Tjingeling!

P.S. Hanna jag nöter redan så mycket jag kan på tvn, sitter och ser gammla avsnitt av grey's anatomy. :) Kram!

Kommentarer
Postat av: Ida Juntti



Jaa, men bebben och snäll nu och väntar med att komma ut tills jag kommer hem. Jag hade tänkt skriva och be er vänta, men bebben kände på sig. Duktig bebbe. På torsdagkväll kommer jag hem, kring 21.40 tiden, efter det kan du vänta dig att bebben vill komma ut. Och så kan ni ringa sen under fredagen... Det blir bra! ;)



...annars kan ni viska till bebben nu att det gööör inget om den vill komma ut när jag är borta, för nu har jag äntligen fått internetuppkoppling på mitt hotell så nu kan jag följa bloggen härifrån... ;)



2010-10-20 @ 16:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0