V.40+5 dagar

I natt fick jag inte sov allt för mycket. Lillen lekte rövare inne i magen och gav hårda knytnävsslag neråt i undelivet. Trodde nästan att det kanske var dags snart då men det avtog och den somande som jag. Idag har vi varit och strosat runt på stan bara för att ha något att göra. Vi stötte även på Mia och Henke en sväng och tog en lunch/fika med dem. Vi var även på gymmet en sväng, PJ gymmade hårt medans jag tog en promenad på löpbandet. Nu har vi ätit precis och ska se om det finns någon bra film på tv att se.

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Hanna Undebjörk

Men d låter ju bra, att röra på sig lite har man ju hört ska va bra d me för att locka ut bäbisen. Tanken e ganska spännande att ni snart har en liten bäbis hos er, fast den är ju som redan där men ändå. Nu e d dags för film å godis mys här hos oss också, KRAM fr lilla mig :D

2010-10-16 @ 21:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0