V.40+3 dagar, Vi ser det snöar

Tjoho!

Tänkte att jag skulle vänta idag och sriva lite senare. Tyckte att klockan 8 på morgonen att skriva var lite väl tidigt...eller Ida? hehe

Idag har det inte hänt något mer. Provade äta lite starkare mat till lunch men inget ännu. Det mest spännande som har hänt här är att första snön har fallit. Satt i soffan på morogen och kollade ut och såg att det hade kommit värsta snöovädret utanför fönstret. Så det har snöat ganska mycket här idag men nu så skiner solen och snön smällter nog bort snart. Gräsmattorna som var gröna nyss är då vita just nu. Såg även på nyheterna att de har utfärdat en klass 2 varning pga blåsten och snön, högakusten bron hade stängts av för tunga fordon och skulle kanske stängas helt.

Det har hänt idag. Jo jag har även virkat färdigt nyckelpigan som jag nämnt tidigare. Den blev ganska söt. Har även tänkt försöka tänka mer positivt på situationen, ta varje dag som en ny spännande dag och tänka på att det kan ju hända närsomhelst eller något sådant. Vi får se hur det går. Får även se hur det blir med min promenad idag, är väldigt blött och blåsigt ute just nu så kanske blir en kvälls promenad med PJ. Får se om jag få med mig han ut.

Kramar tills vidare!


Vi ser det snöar, vi ser det snöar!


Lilla Nyckelpigan


Kommentarer
Postat av: Anna

Här har det också snöat längtar till lite jul nu. Du får tänka positivt och försöka göra skojiga saker och vila mycke. Kram

2010-10-14 @ 18:22:12
Postat av: Elin N

Tänk inte på datum eller dagar.. eller längta inte så mycket, då händer det : )



Och lycka till i förväg, det här fixar du kanonbra! Vi ska bort i helgen, men nästa helg borde vi ses (du jag och elin : ))



Kramar

2010-10-14 @ 20:00:13
Postat av: Ida Juntti

Oh, inget bloggat på hela dagen, kaaaan det betyda är det är nedkomstdag idag!!!??? ... =) =) =) kanske blev det en 14/10 bebis, eller 15/10 bebis,.. vore ju kul med 14 då du fyller år på samma dag.... spännande.

2010-10-15 @ 16:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0