V.40+2 dagar

Jaha då ska vi se vad som har hänt från igår jo....INGET!! Hör och häpna det trodde ni väl inte. Idag fick jag dock inte sova som jag ville. Det här med att springa på toan mitt i natten har nu hållt på i en vecka ca, så nu har jag väl blivit van. Efter toa besöket så brukar den givetvis leva rövare i magen i kanske en timme innan man får sova igen. Men idag så var jag upp lite senare och sedan så ringde PJs klocka och han for till jobbet så blev inte så mycket mer sovande. Tog täcke och kudde till soffan och föröskte sova lite där framför TVn. Blir nog en tidig kväl i kväll.

Idag händer det inget som vanligt, blir den sedavanliga promenaden lite senare. Sedan kommer PJ från jobbet och jag har någon att prata med och få gnälla ut mig på.

Nåja en ny dag i morogn, får hoppas på den.

Tjenixen

Kommentarer
Postat av: Snart Farmor

Hej Maria.Den kommer snart.Bra tecken att du får springa på toan då vet man att något är på gång.Du måste vara snäll åt min son och inte gnälla på honom,han får inte heller gnälla på dig.Vi höres.

2010-10-13 @ 15:52:15
Postat av: Ida Juntti

ååååååh, vad händer...... helu?? idag e re ju plus 4!! Jag e så nyfiiiiken! =) =) =)



Puuuusss

2010-10-14 @ 08:15:37
Postat av: Ida Juntti

eller... halu,.. plus 3 e re ju, och klockan e faktiskt bara 08.18! ... hahahaha.... jag kanske ska chilla lite. Blir alldelns nipprig nu när jag äntligen hittat hit till din lilla blogg. Fina saker du har gjort förresten! Läser din blogg på jobbet nu! schhhhh! Back to work,.. keep us posted!

2010-10-14 @ 08:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0