V.40+1 dag

Förlåt Malin!! Jag ska försöka skriva varje dag =)

Har bara haft så otroligt tråkigt igår att det inte fanns något att skriva om. Nåja, inget händer här...nada!! Ibland får jag upp hoppet om jag känner någon förvärk och tänker att nu yes äntligen är det kanske dags, men nej!

Igår gjorde jag inte så mycket. Satt och sorterade massa bilder som man har på datorn, virkade lite, såg en bajs dålig film, väntade på att PJ skulle komma hem, pratade i telefon och svarade på massa sms. Jo en kvälls promenad han jag med också.

Idag har jag inte heller gjort så mycket. Stigit upp, sett lite serier. Fick för mig att baka de där sista som jag funderat på. Så bakade två olika kakor, ena blev lite brända men nog går det att äta säkert. Nu funderar jag på att svinga dammsugaren över golvet några gånger så det är gjort och sedan blir det en promenad.

Ikäll blir det stor handling och sedan är det ju fotboll, så tvn är upptagen av herrn i huset i kväll. Jag får väl fortsätta virka på min nyckelpig, har inte alls inspiration till det just nu men något att göra iallfall. Ska väl också om jag ids kläma in att fortsätta sortera bilderna på datorn.

Nåja vidare med den tråkiga dagen då, jippi!!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Poff säger det bara så har ni en bebis;)

2010-10-12 @ 13:14:43
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Malin

Trevligt att läsa om tråkiga dagar också =D Men säger som Linda. Helt plötsligt så händer det!

2010-10-12 @ 16:30:53
Postat av: Malin E

Du gör så himla mycket fina grejer! Kul att läsa och se bilder. Men har knodden inte kommit ännu? Jag går runt här nere och väntar på sms ska du veta! Det är bara att du pressar på lite så kommer den ska du se ;) Många många kramar från Södertälje!!

2010-10-12 @ 21:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0