Spännande men inte ännu

Hmmm. Vi gick dit efter lunchen med tankarna på att bli kvar där nu i några dagar, men så blev inte fallet. Meningen med att jag skulle komma dit idag var att jag skulle få en tablett hmm...där nere...för att få det att mogna. Väl där efter att barnmorskan undersökt mig så ansåg det att jag behövde ingen tablett ändå. Jag hade hunnit mogna mer bara sen i morse då läkaren undersökte mig. Så vi fick promenera hem igen och hoppas på att det kanske sätter igång i kväll av sig själv, om det inte gör det så ska vi dit i morgon på morgonen för att då bli igångsatt. Så om jag utvärderar hur jag känner just nu så lär det ju inte hända något alls i kväll, blir i morgon då jag får dropp för igångsättning det lär börja hända något. Så vi hoppas på i morgon.

Nu ska vi båda nog hoppa i sängen starx då det blir en tidig morgon och troligtvis lång dag.

Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu går jag och kollar telefonen stup i ett bara utifall att jag har missat sms-signalen. Förstår att ni kanske inte hinner skicka ut något om resultatet idag, men är ju sååååå himla nyfiken!!!

2010-10-22 @ 19:26:05
Postat av: Elin p

Jag meeeeeeed!

2010-10-22 @ 21:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0