Mera små sötisar!

Nu har jag pysslat på en del. Har skapat en gris samt en nalle. Nallen blev jag inte hel nöjd med, mönstret var ett anat och svårt att förstå men den duger. Får se om jag ska använda den i mobilen i vagnen eller om det blir en framtida nyckelpiga som jag funderar på. Här nere är iallfal de små tingen jag lyckats virka ihop än så länge.

Var på satn idag en sväng och hittade mer garn :) Ja vad roligt hittade sådant garn som jag faktiskt letade, 100% acryl och billigt var det. Så nu sitter jag med ett limegrönt garn och virkar en liten större sak. Får se vad det blir av den :)

Kram på er alla!!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad söta små djur. Du är så duktig.

2010-10-02 @ 17:21:53
Postat av: Snart Farmor

Kul att familjen växer med sötnosar.

2010-10-03 @ 15:35:55
Postat av: Snart Farmor

Vi räknar dagarna.Magen är ju så liten ,tänk om dom har räknat fel.Det måste vara en liten en som bor där.

2010-10-05 @ 19:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0