BF datumet närmar sig

Ja nu är det verkligen inte länge kvar till BF datumet. Men tror nog att jag kommer gå över några dagar. Var iallfall hos barnmorskan i torsdags och allt såg normalt ut. Måttet på livmodern mätte 35cm nu och hjärtslagen var kraftiga och fina. Har en till tid inbokad redan hos henne ifall jag går över tiden. Men hoppas verkligen inte jag går över så länge, orkar inte. Är rättså less på att inte ha så mycket att göra.

Var ute idag iallfall på en långpromenad med Elin L och deras hund Alfons, promenaden tog då ut sin rätt. Har varit ganska trött under dagen efter den men inte bara den, har inte kunnat sova så bra nu de två senaste nätterna. Händerna domnar bort och sväller tror jag. Får som tusen nålar i dem och vaknar helatiden pga detta. Sen när man väl har vaknat måste man ju upp och pissa, typiskt.

Nåja tror det blir en tidig säng idag för att förösk sova igen sig lite. Ni får ha det så gott ute i fredags livet ni som inte är hemma och myser.

Många kramar på er alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

När är bf datumet?

2010-10-09 @ 17:03:50
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0