101010 BF datum idag!

Japp idag är mitt BF datum! Hmm undrar när den har tänkt komma? Har kännt lite mer förvärkar, lite oftare iallafall och ibland ondare. Men inget som jag har kännt att nu är det dags. Jag tror på den 12e och PJ på den 11e att den kommer. Får se om någon av oss har rätt.

Idag helgen har vi inte gjort så mycket, var och promenerade igår två gånger och fixade här hemma lite. Idag är det tvätt dag och slappa bara, bjudna på middag ikväll till Linda och Anders, det ska bli mycket trevligt.

Så här ser magen ut idag:

 
Sidan, inte så stor


Och framifrån, inte speciellt synligt sträck


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är inte så stor ;) Jag hade inge streck alls jag :)

2010-10-10 @ 13:04:43
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Hanna Undebjörk

Hi-hi, jag tror på 14:e jag :D Kanske borde annordna någon slags betting över d här! Fin mage har du iaf :D Tror på en pojke dessutom. Ha d nice! KRAMAR fr lilla jag

2010-10-11 @ 03:17:00
Postat av: Anna

Du har så fin mage jag tror på den 20e men vi får se så spänande och se vad som finns där. Jag hoppas på en tjej men det ser ut som en pokjmage lite lik min faktist. Spänande

2010-10-11 @ 09:34:02
Postat av: Malin

Hallå, du sa att när det är uppehåll på bloggen så kanske det har kommit någon liten filur, men då måste du ju uppdatera varje dag...eller var är du nu??? =P

2010-10-12 @ 09:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0