Livia Birgitta Fredrickson

Låt mig presentera min lilla tös Livia Birgitta Fredrickson!

Nu har vi bestämt namnet, det blir Livia.

Annars mår vi bra. Livia har haft en dålig och en bra natt sen helgen. Hoppas på en bra natt igen =) I morgon ska jag ge mig på en klippning av håret, ska bli intressant hur det går med Livia. tar ju ett tag att fixa håret, hoppas på att hon sover hela tiden.

Igår var vi in till stan och hälsade på en gammal basket kompis till mig som fick barn tre dagar efter mig. Hon fick en son vid namn Oliver. Livia sov givetvis mestadels under besöket, men det var trevligt att få prata lite med en annan mamma i samma sits med jämn gamla barn.

Nu ska vi gå och laga lite mat och hoppas på att pappa kommer hem lite tidigare idag. Han håller i kvällskurser just nu så blir lite sent.

Kram!


Livia Birgitta Fredrickson


Kommentarer
Postat av: Anna

Så fint namn passar perfekt.

2010-11-24 @ 20:07:59
Postat av: Malin

Jättejättefint namn ni har bestämt! OCh modigt att fara iväg och klippa håret, lycka till, det går säkert jättebra. Jag är ledig på fredag för övrigt, har en liten fundering på om man kan komma förbi och säga hej, men jag ringer dig om det imorgon =)

2010-11-24 @ 21:54:20
URL: http://heedhall.wordpress.com
Postat av: Siri

Lilla Livia! Vad fint namn :) Hoppas vi ses i helgen! Kram Siri

2010-11-25 @ 13:43:04
Postat av: Linnea R

Mycket fint namn du fått Livia! Bra val maria å pj, tycker det passar lilltösen perfekt! Tack för att jag fick komma förbi och hälsa på er i förra veckan =) Kram /Linnea

2010-11-27 @ 22:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0