Då ska vi se

Få se var ett tag sen jag skrev, ska försöka komma ihåg vad som har hänt. Natten till tisdagen fortsatte gumman att skrika så fick ringa till BVC och höra om det fanns något man kunde göra. Så var och köpte miniform som ska underlätta gaserna i magen. Sedan hände det inget mer på tisdagen. Natten mot onsdagen var lite bättre men inte helt bra får se hur miniformen verkar om någon dag, såg även på natten att hennes navel blödde och var tvungen ringa BVC igen. Kändes som om jag terroriserade BVC vid det här laget. Nåja vi fick en tid under onsdag dag för att komma dit och att de skulle titta på hennes navel. Väl där så såg allt bara bra ut tyckte sköterskan, vi passade på att mäta och väga henne igen. Hon mätte hela 52cm och vägde 3335g denna dag.

Idag torsdag har pappa PJ jobbat hela dagen så vi har varit själv först gången en längre tid. Gick bra, vi var iväg på stan en sväng och sedan förbi pappa på jobbet för att lämna en förlägninssladd. Pappa hade varit förbi på morognen med en sladd åt mig som han lånat från jobbet så att jag kunde ladda batteriet i min bil. Den vägrade ju att starta igår så vi fick vara och köpa en batteriladdare och blir nog att köpa en sladdvinda i morgon. Ska byta batteri i den så mår bilen min nog bättre.

Gumman är jätte duktig på att lyfta huvudet redan, hon arbetar förfullt med nacken och lyfter och tittar runt en massa. Hon har även börjat vara vaken lite längre på dagarn vilket är roligt men lite ovant, har inte så mycket att underhålla henne med. Hade tänkt köpa ett babygym idag men det var slut. Får se i morgon om det blir att köpa ett från någon annanstans. Nu ska vi käka och sen se lite robinson.

Kramar!

             
                 Titta vad jag kan!!                       Nog är man söt i mössan mamma stickat!


Kommentarer
Postat av: Anna

Så söt hon är längtar tills jag får träffa henne. Jobbigt att hon ska ha ont i magen. Vi gav ju Wilmer samma droppar. Men det brukar ge med sig efter några månader. Ha det bra kram

2010-11-05 @ 07:20:22
Postat av: Linda

Men vilken underbar sötis :)

2010-11-05 @ 11:09:53
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: elin n

Tack för idag Maria! Va jättetrevligt att ses igen : ) Jag kom på nu då du pratar om Minifom, Mackan fick också det, testade även att ge Semper Magdroppar, dom är jättebra men dyra.. jag körde båda ett tag.



Råkade ut för världens olycka då vi gick hem från dagis, Mackan ramlade då han skulle gå upp i trappen och slog upp hakan : / Så nu springer han omkring med ett sjukt stort plåster på hakan.



Vi får ses snart igen! Kram!

2010-11-05 @ 18:47:15
Postat av: Farmor

Hoja vad hon är söt och plutti nutti,vi längtar så efter henne.

2010-11-05 @ 18:58:08
Postat av: Malin E

Ni kommer väl upp till jul så jag får träffa nyaste tillskottet till gänget? Riktigt söt är hon!



Kram på er alla!

2010-11-05 @ 19:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0