Första långa resan

Nu har vi varit i helgen som var i Luleå. Första långa resan för Livia. Allt gick bara bra hon sov helatiden i bilen båda vägarna. Upp tog det desutom extra lång tid då det var snöstorm upp till Skellefteå, var inte optimalt att vara ute och köra men gick ändå bra. Tror det gick 50 vissa sträckor på E4an och så såg man inte bilarna framför. Tog uppemot 4 timmar att ta sig till Luleå på fredagen men hem gick det bättre.

I luleå har Livia fått träffa massa släktingar. Alla har nästan varit förbi och hälsat på samt att i söndags var vi till min bror och Livia fick träffa sin kusin Rasmus. Vi har även varit och fotograferat oss på Daniel photo. Livia ville inte riktigt vara med på fotograferingen men någon bra bild hoppas vi på.

Nu håller vi på att försöka planera lite till ett dop, ringer runt och kollar läget. Tror att det blir i slutet på januari början av februari. Vi får se hur det går med lokal m.m.

Nu ska jag och Livia gå ut på en promenad med min kusins hund Rally. Vi ska gå och möta upp med Elin och hennes hund Alfons så de får busa lite. Sedan ska jag tillbaka till frissan idag och läga på lite mer färg. Blev inte riktigt bra när jag var där förra veckan. JO hos frissan gick det bra med Livia hon sov nästan helatiden inget skrik eller så. Hon var så snäll.

Vi han även med ett snabb besök hos Linda-Marie och Matti för att träffa deras dotter Siri-Sofia som är några månader älder i söndags. Var en viss storleks skillnad på dem.


Livia tilsammans med Siri-Sofia


Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

BautaSiri! Va stor hon ser ut bredvid Livia! :) Kul att få läsa hur ni har det, hoppas nätterna blir bättre snart! Kram!

2010-12-07 @ 10:48:05
URL: http://lindamariemaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0