Flaskan den tycker vi om

En sak är iallfall positivt, hon äter bra ur flaskan. Det negativa är att hon int tycker om bröstet lika mycket nu känns det som. Men jag kan ju inbilla mig. Men tror hon tycker om flaskan för hon inte behöver arbeta lika mycket för att få mat, bröstet tycker hon det rinner för sakta ur tror jag. Hmm...har läst lite på internet vad jag kan göra för att öka mjölken. Så nu ska jag äta mer, vila mer och dricka mycket mer. Får hoppas det hjälper. Ska på fredag igen och väga henne.

Annars i helgen har vi inte gjort desto mer. Jag var iväg en ensam sväng med bilen ut till mediamarket, vilket var skönt att få lite ensam tid. I helgen som komemr bär det iväg till Luleå inför julen.

Idag har jag suttit och ringt unt angående dopet samt fixat dop inbjudningarn. Nu väntar jag bara att få samtal från kyrkan att vi kan ha den dagen vi tänkt. Hoppas på att de ringer i morogn, vi måste få ut inbjudningarna i veckan.

Nu ska jag och lilla Livia i säng, båda är gode trötta. God natt!

Har glömt tacka Tina och Johannes för den fin nalle som Livia fick, mycket uppskattat, Tack! Nallen är med på bilden här nere.


Vi sover gott på soffan med nallen

Före och efter bilder på nya frisyren som jag har glömt visa.

       


Vi frostade ju pepparkakor för två veckor sen kanske det var, glömde lägga upp bilden. Pepparkakorna är dock slut nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0